Rodina si u velké české cestovky rezervovala luxusní hotel. Neuvěříte, co se jim na dovolené dělo

Letošní sezóna dovolených je v plném proudu a cestovní kanceláře už hlásí, že bude rekordní. Zájezdy se prodávají tak dobře, že dokonce prakticky nic nezbude do oblíbených nabídek na poslední chvíli. Avšak zřejmě i kvůli zájmu musí cestovní kanceláře vysílat hosty do zařízení, která nesplňují to, co deklarují. Takové chování je přitom krátkozraké, protože tito lidé pochopitelně zájezdy reklamují a s danou cestovkou obvykle končí.

Svůj zážitek do redakce poslal také pan Lukáš Poledník, který si u jedné z největších cestovních kanceláří Blue Style rezervoval luxusně se tvářící hotel v Tunisku jménem Carribbean World Resort & Aquapark.

Zásadní nedostatky v hygieně

Tato cestovka a konkrétně tento hotel už je v naší rubrice zážitků ze zkažené dovolené stálicí. Stížnosti na něj jsou totiž skutečně masivní a zřejmě se v něm nelíbí vůbec nikomu. Ostatně, komu se líbilo, když hotel kupuje jako čtyřhvězdičkový, ale na místě se dozví, že je pouze čtyřhvězdičkoví. Personál sice dělá vše proto, aby to nebylo patrné na první pohled, a tak certifikát o počtu hvězdiček zakryje třeba květinou, ale skutečnost se zastírá poměrně špatně, když úroveň služeb se blíží spíše dvouhvězdičkovému hotelu.

Začal bych jídlem. Snídaně jsou od 7:00, ale když přijdete v 7:30, tak není nic pořádně nachystáno a beztak musíte čekat než se rozhoupou, v 7:45 pán co má péct koblihy ještě ani nezačal, jen stal a koukal, asi mu kynulo těsto,” píše své zážitky pan Poledník. Podle něj je jídlo skutečně otřesné. Obvykle je bez chuti a například ve špagetách pro děti je kuřecí maso s malými kostmi, které nejsou téměř vidět. Děti si je tak mohou zabodnout do úst nebo do krku.

Velký problém byl rovněž s čistotou a hygienou, na kterou jsou Češi zvyklí, ale v Tunisku se zase tolik neřeší. “Když jste si vzali talíř, vždy byla nutná jeho kontrola umytí. Když jste měli štěstí, byl talíř čistý, jindy až třeba na třetí pokus. Můj otec byl dokonce svědkem, kdy osoba zodpovídající za chod restaurace vzala příbor z příborníku, prstem z něj seškrábal špínu a opět ho vrátil do příborníku,” líčí pan Poledník.

Foto: Shutterstock

Špinavé pokoje

Zajímavá je i zkušenost s vydáváním nápojů. To totiž probíhá zásadně v jednorázových kelímcích. Zatímco u nás už jsou zakázána i plastová brčka, v Tunisku jednomu člověku dají za den třeba deset plastových kelímků.

Ne snad, že by sklenice nebyly k dispozici. Ovšem číšníci je vydávají pouze těm, kdo jim dají něco do kapsy. Nikoliv jednou, ale opakovaně. “Pokud mu je nedáte, máte to opět v plastu. Pokud už se Vám teda podařilo skleničku mít, je nutné si jí hlídat, byli jsme svědkem toho, že odnesl skleničku od stolu, dal jí na bar, kdy to ní natočili pivo a odnesli je bez umytí k jinému stolu, jiným lidem.

Kapitola sama pro sebe jsou potom pokoje. Ty jsou silně znečištěné a úklid neprobíhá tak, jak by měl. Pan Poledník si například sám musel mýt záchodovou stěnu, na které byly zaschlé zvratky, protože uklízečka to umýt odmítala. Na povlečení potom byly viditelné fleky.

Zatímco jiné cestovní kanceláře už tento hotel přestaly nabízet, Blue Styl ho stále prodává, a to jako čtyřhvězdičkový, byť v popisu uvádí, že oficiálně je pouze tříhvězdičkový. Řada klientů nám již potvrdila, že si u cestovky stěžovali, ale zjevně je to příliš výhodný byznys.

Foto: Shutterstock

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.