Kvalita zpracování Tesly je příšerná, stěžují si zákazníci. Z volantu padají kusy

Sociální sítě jsou aktuálně plné stížností zákazníků na kvalitu zpracování vozidel značky Tesla. Ta je dnes zcela dominantním dodavatelem elektrických vozů a těší se skvělému renomé. Právě proto by její zástupci v čele s excentrickým Elonem Muskem měli zbystřit, protože ne vše se zdá být aktuálně zvládnuté tak, jak by to zákazníci očekávali.

Zpracování pokulhává

Tesla vyrábí hned několik modelů, ovšem patří k dražším značkám. Cenově konkuruje luxusním prodejcům, jako je BMW, Mercedes nebo Audi. Ti si přitom zakládají na špičkovém zpracování a skvělých interiérech. Jak se ale zdá, právě to Tesle ujelo.

Jako na potvoru si zákazníci stěžují především na vlajkový model značky, kterým je vůz Tesla Model S Plaid. Ten se prodává za nemalé peníze, když základní verze startuje přibližně na 3,5 milionu korun. Za takové peníze už by jeden očekával špičkové zpracování.

Foto: Shutterstock

Kvalita na jiných místech

Namísto toho však majitelé vozu houfně hlásí, že jim v interiéru slézá barva, případně odpadávají kousky volantu, jak demonstrují na fotografiích. “Opravdu se tohle děje u modelu Plaid S už po ujetí 12 tisíc kilometrů,” ptá se jeden z uživatelů a přikládá obrázek odlupujícího se volantu. Zjevně jde o vážný problém s kvalitou, protože v tomto vláknu následuje přehlídka fotografií s tou samou závadou.

Ne všichni jsou ale překvapeni. Tesla totiž dosud neoplývala zrovna vysokou kvalitou interiérů. Výrobce se soustředil spíše na výdrž baterií a funkčnost jedinečné funkce, kterou je autopilot. Na druhé straně, i toto by měl mít už při současné masové výrobě zvládnuté, pokud žádá zákazníky o takové peníze.

Foto: Shutterstock

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.